RSS

Το λύκειο σήμερα

21 Μάι.
              Γνωστή η συνταγή, παλιά και δοκιμασμένη και φοβερά πολιτικάντικη. Ουσιαστικά καταδεικνύει την κενότητα αυτού που έπεται. Για ποιο ζήτημα μιλάω. Τι συμβαίνει όταν θέλει κάποιος Υπουργός Παιδείας να εφαρμόσει μια εκπαιδευτική πολιτική που δεν έχει περιεχόμενο; Μιλάει με τα πιο απαξιωτικά λόγια για το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα και εμφανίζει τη δική του πρόταση ως μοναδική πρόταση σωτηρίας και ως οδό του πιο ελπιδοφόρου μέλλοντος…         Αυτή η θεώρηση δεν δηλώνει μόνο δημαγωγική υποκουλτούρα και κενότητα στο πεδίο της εφαρμοσμένης πολιτικής αλλά προσβάλλει ευθέως τους βασικούς συντελεστές που λειτουργούν διαχρονικά στους μορφωτικούς θεσμούς, εκπαιδευτικούς και μαθητές αφενός αλλά και τη λεγόμενη «κοινή λογική» αφετέρου – γιατί ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι η πρόοδος της χώρας μας όλα τα χρόνια της ιστορίας της δεν στηρίχτηκε εν πολλοίς στη θεσμική μας εκπαίδευση;       Το λύκειο είναι από τους λίγους θεσμούς της ελληνικής κοινωνίας που λειτουργεί με τόσο συστηματικό τρόπο, με προσήλωση σε έναν πολύ συγκεκριμένο σκοπό, με καθημερινή ένταση, με την ολοκλήρωση πάντα ενός συγκεκριμένου έργου κάθε ημέρα και κάθε χρόνο! Το ελληνικό γενικό λύκειο έχει από τα υψηλότερα μαθησιακά standards συγκρινόμενο με τα αντίστοιχα λύκεια των άλλων δυτικοευρωπαϊκών κρατών!! Στα «θετικά μαθήματα» οι απαιτήσεις των αναλυτικών…

Πηγή – περισσότερα: http://dictyo.gr/index.php/categories/item/34218-to-lykeio-simera

Advertisements
 

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: