RSS

Εθνικός διάλογος μετ’ εμποδίων του θεόδωρου Τσούχλου

12 Μαρ.
  Με γοργούς φαινομενικά ρυθμούς και σε ένα τοπίο που δεν έχει ξεκαθαρίσει, συνεχίζεται ο «Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος για την Παιδεία» που στη φάση αυτή έχει ως βασικούς πυλώνες την ομώνυμη Επιτροπή και αυτή των «Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής». Στις 9/2 το προεδρείο της Ο.Λ.Μ.Ε. παρέστη σε συνεδρίαση της δεύτερης και κατέθεσε σχετικό πολυσέλιδο υπόμνημα. Ενώ όμως η πρώτη και πλέον προβεβλημένη επιτροπή λειτουργεί από τα τέλη Δεκεμβρίου, μέχρι και σήμερα δεν έχει προσκληθεί σ’ αυτή καμία Εκπαιδευτική Ομοσπονδία. Παράλληλα το Υπουργείο σε σχετικό «χρονοδιάγραμμα» του τόνιζε ότι από τον Φεβρουάριο έως και τον Απρίλιο θα υπάρξουν «ειδικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων» στα πλαίσια λειτουργίας της. Σε συνέχεια όλων αυτών με «Ανοιχτή Επιστολή» του ο Υπουργός (22/2) κάλεσε το σύνολο των εκπαιδευτικών συλλογικά ή ατομικά να καταθέσουν τις τοποθετήσεις τους σε θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία στην ιστοσελίδα του Υπουργείου. Αλλά και το Ι.Ε.Π. στις αρχές Μαρτίου απηύθυνε πρόσκληση στους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν τις προτάσεις τους για την «αντιμετώπιση των προβλημάτων της Γενικής Εκπαίδευσης». Σημαντικός αριθμός Ε.Λ.Μ.Ε. κατήγγειλε τη διαδικασία του «Εθνικού Διαλόγου» στη Γ.Σ. των προέδρων (30/1) όπου κατατέθηκε σχετικό ψήφισμα, ενώ στην επόμενη (27/2) 34 Ε.Λ.Μ.Ε. από τις 68 τοποθετήθηκαν αρνητικά στο διάλογο. Το αποτέλεσμα αυτό…

Πηγή – περισσότερα: http://dictyo.gr/index.php/categories/item/32126-ethnikos-dialogos-met-empodion-tou-theodorou-tsoyxlou

Advertisements
 

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: